09.04.02 Tjoho :)

Ja ni... Igår började dagen roligt och sedan blev det stressigt och jag fick lite utbrott för att det kändes som allt bara gick fel, bland annat för att Jenny kom på att hon glömt sitt legg hemma, och då var vi i Rönninge på väg till Sthlm till studentskivan. Sedan aah jag ber om ursäkt Jenny för att jag stressar upp mig så himlans :P Kan inte rå fört :P

Hur som helst så när vi äntligen var på plats, spiknykter,  var absolut allting så tråkigt! Folket, Herregud tänkte jag,jag menar det fanns en del trevliga men dom var ändå tråkiga! Sen var det bara det lilla dansgolvet som var öppet. MEN! Ska man ha kul, vill man ha kul, så får man göra det kul! Och det gjorde vi! :D Vi dansade hala kvällen! Haha! Teknikgymnasiet ägde dansgolvet kan man säga eftersom alla andra muppar var så tråkiga :P Haha Pojkarna, teknik 3:orna  var ju riktigt grymma på dansgolvet! med oss;) Äh vi drog igång och vi hade kul! :D Så kvällen slutade trots allt som lyckad!!:D
Hemvägen... aah vet inte vad vi tänkte, hade ju kunnat gått riktigt illa, orkar inte förklara. Men vi tog taxi hem!



                       
                          Som vanligt inga bra bilder :P men .. ändå:P


Idag skulle vi till Brunnsängsskolan för att göra reklam för våran skola och vår skola är inte så bra på att informera. En halvtimma innan vi skulle vara där fick vi reda på det! Upp och hoppa ur sängen och dra iväg ungefär :P
Jag, Jenny och Gabriel åkte dit med Arkitekt-Mats... helt okej.. sen gick jag hem och solade lite på baksidan :)


                                                  Nyvakna tröttisar ^^


                                                        Så söt! ^^ ♥

                                           Solar mina vita ben xD

                                       ♥Puss // Malin Blinkovski

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0