09.04.02 ,- varit i brunnsängsskolan idag..

- Aaa jo, malin har ju i princip berättat hur gårdagen blev, så jag behöver inte gå in i detalt, jag kan bara säga att den vart riktigt lyckad till sist! Mycket dans och många roliga människor, (och knäppa) haha..

Men vilka idioter vi är som åker svarttaxi hem, man vet ju inte alls vad som skulle kunnat hänt,
kanske skulle han stannat på något öde ställe och råna oss, elr vad fan som helst. :/ läskigt!
Men skönt bara 400kr från stockholm och hit, :) hihi..

Idag har vi varit i brunnsängaskolan och gjort reklam för vår skola det var en ganska så soft dag faktiskt gick upp till 10, gick till brunnsängsskolan stod där en liten stund, tävlade om vem som kunde dela ut mest broschyrer :)
Och gissa vilka som vann?
- haha, jag behöver inte ens säga ni vet ;)
Och efter det vart vi bjudna på mat i skolan, det var faktiskt riktigt gott (köttfärssås och spagetti)
Och när vi ätit stod vi baar där och hängde i 45 min sen plocka vi bort och gick hem :D

Mmmm och i morgon är jag ledig så jag hade tänkt att plugga lite, städa och tvätta ;) haha...
Roligt, neh inte så specielt men eftersom att jag är ledig så ska jag och älskling myspysa ikväll..

Det var väl lite för idag..
Jenny Lorbeck

Gårdagens citat:
" Men herre gud, hon har ju hela östersjön under armarna"

- Och det ända jag tänkte då var liksom, vad fan har inte jag?!
När man stått och dansat i flera timmar! haha Men jag luktade
tydligen gott i alla fall :) så det är ju bra det!



Ett tips..
Om ni någon gång ska till viper room, köp bara dyra drinkar elr cider i baren om ni ska dricka
annars är skiten bara utblandad!




haha, självklart var det malin som tog kort det är därför som det är suddig, men det vi egentligen
skulle visa var att max (jonathans klasskompis) var så grymt snäll och sa att han kunde ha mina
klackskor så skulle jag ha hans "båtskor" haha, men han ångrade sig snabbt och ville byta tillbaka.
men under en lång stund gick han omkring i sthlm med en klacksko och en "vanlig" sko.

haha det tyckte jag var mycket skoj! :D
TACK! för en trevlig kväll allihopa!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0