09.04.04 Just idag mår jag bra!

Igår var en härlig dag!

Jag och syrran tog en långpromenad i solen och lite senare lekte vi "land och rike" med dom små barnen på gården! ^^
Det var verkligen supermys=) Sedan fixade jag min present till pappa som fyller år idag♥ Gjorde ett fotoalbum med oss i =) När han fick det idag blev han så rörd att tårarna kom smygande^^ Aaw! Gull! Det var väl uppskattat!

Sedan var det en lugn kväll hemma med brorsan bara tv och sådär=) Mamma och pappa hade tagit in på hotell för att komma bort lite nu när pappa fyller år =) Åh så skönt när dom inte är hemma verkligen! För dom är alltid hemma annars! Åh mys mys myyyys! ^^

Idag vaklnade jag vid 12 tiden då mina päron kom hem. Fixade lite tog en promenix till centrum för att köpe grejor till tårta! Det blev en riktig sommartårta som jag gjorde! En maräng/jordgubbsstårta! :D Supersugen!!!!
Idag mår jag primaluttan och ingen kan förstöra det!


Mumsaaaaaaa!
Puss // Blinkovski

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0