09.04.06 What a lovely day!

Åh vädret gör mig så underbart glad för faen! :D

Idag gick jag i skolan två timmar, sedan slutade jag för dagen! :D
Det blev nancy´s med malin och en tripp på stan. Sedan kom Sara och My till Maren också och vi tog vi en glass i stekaresolen;)

Blev pytteplugg hemma, och skaffade face book eftersom att alla tjatar, fattar typ ingenting :P men snart så;P Hittade jävligt Ocharmiga bilder sen i lördags, men men ..-.

Sedan blev det en promenix igen;) Med Brandin och Orava :) Härligt, härligt!:D Våran sjuka humor ibland alltså! Den är sköön! ^^

Just nu sitter jag och kollar på Ballar av stål, ibland suger det verkligen måste jag säga och skämten ligger då på lååååg nivå! Men ibland så bara HAHA dör jag av skratt! :D då är det värt det ;)

nej vilket onödigt inlägg måste jag säga, inga bilder heller... lågt va!?

Aja ni får sova så gott allihopa så hörs vi imorrn då;)
Då ska jag föresten till tandläkaren och kommer nog ha jävligt ont sen ett tag eftersom att jag har "halva järnaffären i käften" som jag brukar kalla det, eller "klätterställningen" xD Ah fy, ska man bli fin får man lida pin! Verkligen! Efter sommaren har jag ett fint smile iallafall! :D

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha nä jag vet men vem matar fåglar med NÖTTER?! Haha gud de är så kul!

2009-04-06 @ 23:22:25
URL: http://brandins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0