09.04.07,- hihi...

Tjena mitt BEEENNNNNA!! ;D
(visste inte hur man stava så jag vat tvungen att lägga in dubbla bokstäver) Hö Hö

- Nej jag skoja,,..... haha inte!

Neh men jag är faktiskt på riktigt bra humör just nu, har precis fått mat i magen :)
Nöjd och glad, skolan gick bra vi hade prov och det gick toppen :O tror jag `=)

Satt kvar i flera timmar :/ trist.. men kul i alla fall skrev 15 sidor! :O
Jag försöker i alla fall på prov jag är ingen "lärarknullare" (ursäkta ordvalet.)
som vissa andra skulle kunna tänka sig att vara, haha internskämt ;)
 
Efter skolan hämtade pappa mig, hihi igen.
- förlåt pappa, han har varit lite som en taxi, men han är sneeell hest! <3
Så åkte vi till morfar där jag och mina bröder fick påskgodis :D
så gulligt och såååå gott :D hihi...

Och nu sitter jag här i Jossans rum och skriver ett inlägg så att jag inte kommer
efter i skrivandet ;) -visst jag skriver inte såå ofta som malin, men jag skriver heller inte
10000000000 inlägg om dagen, och det är bra ;) haha!
Annars skulle denna blogg vara en kaose :D

så jävla skoj...sommar känsla...


Neeeh se SÅ, nu ska jag gå upp en stund och vara lite social.



Puss & Kram " härliga banan"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0