09.04.08,- Skrivet av Jenny Lorbeck

Jaaah, jag vet inte hur jag sa börja....

Idag hade jag möte med min chef och fick då veta att jag inte får någon förlängd anställning. Vilket jag är väldigt besviken över, då jag tycker att jag bilvit beskylld för saker jag inte gjort och blivit orättvist behandlad.

Tråkigt, men nu är det dags att ta nya tag och förhoppningsvis har jag fått ett bättre jobb inom kort. :)

Har hittat 2 jobb som jag är mycket intresserad av, så vi får väl hålla tummarna och se vad som händer :D




 
Puss & Kram





Kommentarer
Postat av: Malin

verkligem tråkigt gumman! :( men det är klart att du får ett annat jobb, absolut! Där du blir bättre behandlad, åtminstone en "varning" eller något ska man få, blev ju som en shock! <3

2009-04-08 @ 23:04:45
URL: http://lowski.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0