09.04.09 Skärtorsdag! :D

yeey nu är jag ledig från skolan, och hela nästa vecka med dessutom! :D Påsklov! Wiihii!

Igår blev det en myskväll Hemma hos Brandin! Hanna, jag och Malin åt middag där och mös! ^^

Idag skulle vi till huddinge på natur b lektionen... vi skulle tydligen till ett labb och kolla på små fiskar! Deras ägg och desas blod i mörkerrum :S Kul, men äckligt! När vi var i "fiskrummet" Det var typ 20 000 fiskar där! :O Så får jag syn på en silverfisk på golvet! Ni vet en sån där som trivs i fuktiga miljöer och är satans vidriga!?! Jag hoppar runt som en galenpanna i rummet och alla tror jag fått något ryck! Iiiii! EN SILVERFISK!! Såg antagligen ut som en jävla fjant! Och dessutom hann ingen annan se den! xD Huaaaa mig! Dagen i onöda kan man säga! Sen fick vi gå till ett ställe där dom odlade flugägg (!?) Usch det kryper ni hela mig av bara tanken! Inte mig grej alltså!
Nope!

Idag är det Skärtorsdag, vilket i mitt falll betyder fest! Japp, snart bär det av till Sara då på förkrök! :D

Puss O kram kanske ses på stan ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0