09.04.10,- långfredag

Ja, idag är det långfredag :) En dag som egentligen ska vara en deppdag. :)
Visste kanske man ska lägga en tanke till de som gått bort, men vi måste ändå stå ut och försöka att
tänka på oss själva :) Ta dagen som en bra dag istället för att deppa ihop helt :)

- En tanke till er alla från mig.






I morgonbitti åker jag med Jonathans familj och daniela till Idre :)
Jag vet inte vad jag känner för det just nu men det kommer säkert att bli kul, :/
Är säkert bara stressad och orolig över hur det skulle kunna bli om det inte blir skoj. haha :D

- Jaaah, jag vet jag är KNAS, Det kommer säkert att bli kul!

Så det kommer nog inte att bli något bloggande på HELA VECKAN :/ 
Men ska ta många kort som jag sen kan lägga upp :) 


Neeeh, nu ska jag rycka upp mig lite det är ju trots allt PÅSK :D




 


Kommentarer
Postat av: Malin

Have fun darling! Kommer att sakna dig mucho!!! <3

2009-04-10 @ 14:31:28
URL: http://lowski.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0