09.04.11 Åh sommarvärme och fest! (:

Hej bloggen!:) Åh så härligt det är! Och det bästa av allt -  Jag har lov!!! :D (Förlåt för min "bloggtorka":P)

Ni ska få lite bilder från de senaste dagarna:) Ännu fler kommer nog imorrn skulle jag tro:)



Jag ska sammanfatta det hela kort...
Jag har bott hos Brandin de senaste dagarna kan man säga, fest, mer fest... Såg föresten Hugo från "den rätte för Rosing" på 550 i torsdags:P Är så trött idag. Just nu ligger jag och sara i min säng och kollar lite på robinson :) Har  nyss ätit pizza !och idag är jag hundvakt till lilla Minus som ni ser på bilderna ovan! :) Väldens sötaste mini Cihuahua! ^^ Fast får bara ha honom tills imorrn kl 11... :P Stackarn har nyss blivit kastrerad också.

Idag var det verkligen varmt! Jag brandin och Hanna solade och hade det mys, sen drog vi ut på en cykeltur!:P
Nej nu måste jag vara lite social.. så jag inte somnar:P

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0