09.04.13 sjukling...

igår var en bra dag nästan hela dagen!
jag vaknade och solen sken.. gick till farmor en snabbis och sedabn åkte jag till stan för att träffa Fredrik och Tommy! :) Vi hade jätte roligt på stan! :D Malin kom också ner lite senare=)

haha xD

Efter det åkte jag och Sandra till pannkakan i viksberg och hade picknick:9 Sandra hade tagit med mackor och grjor:)

 
Jättemysigt!^^ Tack gumman! <3

När jag kom hem frös jag som en GNU! Så jag tog en varm varm! dusch i en timma! Blev sur för att det inte gick att sätta på varmare i duschen.. hade ju på högsta värmen!:O
Sen drog jag till Brandin men märkte att jag mådde för dåligt, så jag drog hem efter bara en liten stund, och nu sitter jag här med feber! :( usch! Låtsas att jag inte alls är sjuk o proppar i mig tabletter!

Och duktig har jag varit ändå!! hela familjen och farmor kommer på middag så jag har Gjort en feting köttfärspaj med bacon! Mums! Och sedan blir det efterrätt! Massa goa frukter i ugnen med riven mandelmassa och vit choklad, med glass till;) Hur gott låter inte det! :D

Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Haha XD inte fan såg jag att du tog kort XD men en riktigt skön dag i solen och på kringlan :P

2009-04-13 @ 14:03:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0