09.04.14 sjuk på lovet?! oh noooo!:O

Fyy fan för att vara sjuk! Fy fan för att vara SJUK PÅ LOVET! :(

Igår drog jag och Malin hem till Tommy =) Fredrik var såklart också där och vi hade supermysroligt:D Är liteavunsjuk på Tommys lilla etta då den var jättemysig! Jag vill också ha en egen lägenhet!!!
Det är så mycket jag vill faktiskt.. alldeles för mycket, sådär så att jag inte vet vart jag ska börja... bra eller dåligt? Vettefan...

Jag saknar Jenny!! Min gosebjörn! :( skidor hela loovet!! Var det nödvändigt vavava? Hade väll bara smittat ner henne om hon varit hemma iallfall så det kanske är bäst så:P Så kommer hon säkert vara massa brun när hon komme hem! Inte riktigt rättvist:P <3 På lördag kommer min Sötnöt hem iallafall och då blir det fest! För Jonathan Knutas fyller 18!:D Wiihii:)<3

Idag, fast jag är sjuk, så knallade jag till plattan för att sola... jag är BUSIG! ^^

Puss alla fina! Nu ska jag knarka tabletter:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0