09.04.15,- Uppe i Idre :)

♥Som malin redan säkert nämnt så är jag i Idre :)
Det är faktiskt toppen här :) Under dagarna är det som mest kanon för då äger
JENNY LORBECK backarna ;) Men mot kvällen så sitter jag inne, det blir inge riktigt drag
här för min del så jag får se det som en "ta det lugnt semester"  :)
Men det är kul :)

Har inte ramlat en ända gång "så där på riktigt" :P

Det ska  bli skönt att snart komma hem i alla fall, vad är det man brukar säga borta bra men hemmma bäst :)
Så är det ju alltid, idag och i morgon är de sista i backarna, har bara fyllt på liftkortet så att det räcker till och med Torsdag:) Så idag efter lunchen, nu snart ska jag åka och verkligen dra nytta utavkortet, ett liftkort är ju inte direkt billigt ;)
Men använt kortet väl har jag ju i alla fall gjort .:)

Solen skiner för lite här :/ Första dagen kanske lite på andra var det kanon väder men nu i slutet är det helt mulet. :/
Jag som hade hoppats på att få färg :/.. Får tjuv sola när jag komma hem ;) hihi..
Saknar dig Malin, gumman ♥
Men jag kommer ju hem på Lördag, lagom till PARTY :)
Kan man tima det bättre? haha,,, då ska vi äga dansgoolvet as always :D hihi..<3
Love YOU!

Igår ringde jag till eskilstuna körskola och frågade dom ifall jag kunde skjuta upp min intensivkurs 1 vecka :/
Och det gick kanon bra :D hihi.. DÅ har jag en hel vecka extra att träna på eftersom attt jag nu är här uppe :)
Och inte nog med det, jag missar heller inte max studentskiva :)


Ne, nu ska jag äta lite lunch och efter det glida ut i backarna igen ..

Pusss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0