09.04.16

ÅH! solen sken när jag vaknade, bestämde mig för att äta lite frulle och läsa lite bloggar och under den tiden gick solen i moln och nu ser det ut som att den inte vill komma tillbaka!:( jag skulle ju soola!:)

Jag menar kolla, min blekhet skriker ju efter hjälp xD

Idag har jag ångest över allt jag fortfarande inte har gjort! Varför gör jag det bara inte? Steget till att ta fram den satans matteboken är för stort för mig just nu... Det finns ALLTID något annat att göra!

Men idag ska jag faneme vara duktig jag har bestämt mig för! Om det så bara blir 3 tal så blir jag stolt xD Jag låter ju helt invalid nu alltså:P
Jag ska städa också! Och laga mat! kycklingwok med nudlar!:D
Sedan får jag se vad som dyker upp!:)

De senaste dagarna har varit ganska lika varandra.. samtidigt som inte alls:P Jag har träffat Fredrik och Tommy flera dagar nu och igår var vi hos Denize! Jag hade jätteroligt!:)
I väntan på dem i centrum fick vi faktiskt ett erbjudande från några killar att hänga med och grilla mashmallows, lockande ;)

Nej nu ska jag fan ta och göra lite nytta!:D Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0