09.04.24 Mys hemma med Brandin! (:

Hej bloggen!
Ja, vad har hänt idag...
Skola, genomgångar,redovisning, blä... Men det gick bra! :)

Efter skolan skulle jag, Brandin och Orava ut och gå en långpromenix! När vi väl var ute kom vi ungefär 100meter när Brandin började protestera att hon inte alls hade någon lust att gå! .. Så det blev så att vi tog en kaffe istället hemma hos henne! :) "mat på kaffet" blev det istället för kafffe på maten. Jag och Brandin åkte ner till stan för att köpa hem Sushi!<3 Oerhört, oslagbart gott! Definitivt bästa hittils den här veckan!:D(?)

Nu sitter vi hemma hos mig och äter Grönsaker med dipp! (: Gott säger jag bara, och nyttigt!
Har lilla Minus här också (Chihuahuan), ska passa honom tills på söndag, men mamma får hjälpa till också, har ju lite andra äventyr för mig också! ;)

Har köpt en biljett till Almost begins, en fest i Rönning som bekanta ordnat så dit ska jag imorgon med en massa folk och dansa gärnet! Ska blir hur kul som helst, hoppas jag iallafall, och om inte, så får vi göra det kul! Vilket inte borde vara allt för svårt! ;) Har fått låna en klänning av en vän som får ta del av morgondagens outfit! Ni får se bilder imorrn raringar! :D

Puss, får avsluta dagens inlägg med lite bilder! =)♥

Mig imorse, nyvaken och dan! But so what!?


Jenny idag, överlyckligt glad mitt i pluggandet! xD Gull!


Är just med den här gullungen!♥


Och den här! ^^♥

Nu ska vi kolla film och mysa!


Kommentarer
Postat av: HANNAS FOTOBLOGG

MINUS! :D

2009-04-25 @ 14:07:24
URL: http://hlundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0