09.04.27 :D

Hej hopp!

Kom precis ur duschen!
Har vart o tränat! Känns så skönt efteråt! :D

Idag var jag i skolan, sen drog jag och malin hem till henns pappa för att passa en liten skrutt ett tag! ^^

Nämligen den gullungen! :D Hur söt får man bli?:D


Åh visst är värdet bara helt underbart!?! I helgen satt jag och Sara ute och mumsig frukost på gräsmattan! Jag solade i bara bikini och det är helt sjukt! Blir väll antagligen kallt tills på valborg, det brukar ju alltid vara svinkallt då! Men man kan ju hoppas på värme i alla fall! :D
Igår träffade jag Tommy och Fredrik och vi hade jättekul, vi var sådär övertrötta och allt blir liksom så roligt då!:D
Haha! Sen i helgen råkade Malin armbåga mig på läppen så att jag fick ett litet sår och igår ville jag se om jag kunde fånga en cola flaska med vänsterhanden, så jag sa till Tommy att kasta den till mig... vilket var ett misstag xD Korken hamnade rakt på läppen så den sprack och svullnade upp! Haha (jag kunde ju inte veta att han var så dålig på att sikta xD). Men det är ingen fara Tommy, mycket bättre idag! Haha =)

Idag ska jag plugga, får se hur det går... Imorgon har jag Nationella prov i Engelsla B. "Jätte skojsigt"...

Jenny kommer nog inte att blogga något förens i helgen btw, för hon är nämligen på intensivkurs! ( för körkort :D ). Lycka till, till Henne! <3

Ja nu ska jag väll sätta igång med det jävla skit pluggandet! Önskar att jag kunde spola över allt pluggande och bara ha roligt och njuta, men jag antar att livet inte är till för att vara så enkelt :P Får helt enkelt lida lite på köpet liksom :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0