Nyttig! I en månad!

Måste skriva av mig! Klockan slog för inte länge sen 12 vilket betyder att min nyttiga månad har startat!  >Herregud min dag har gått ut på att vara onyttig! Stegmätaren i mobilen står på noll! Är det möjligt?! Jag har ju gått, men inte långt:P Ungefär 3 steg utanför huset för att sola lite xD

Fick panik när sara sa att det var 7 min kvar innan vårt löfte skulle börja få en mening!
Jag sprang seriöst upp för trappan in i köket och gjorde att glas jordgubbssaft! Hann dricka halva, äta en liiten bullbit och ett halvt kex! Men nu är det slut med det, jag förstår inte ens varför jag åt det. Jag äter inte kex annars?! och knappt bulle heller xD Panik helt enkelt xD

Fick med Malin på det här också! Jag lovar att den flickan kommer att fuska ;P jag vet! haha:D För min del är det ju trotts allt inte så farligt =) Även fast jag vet att sockersuget kommer att svida rejält ett tag!

Godnatt alla, morrn.. idag är det nu:P Så är jag ledig! Hur skönt!  sjuktskönt!


Kommentarer
Postat av: Miss Linde

Halo tänkte bara berätta att jag har startat en ny tävling där priset är två produkter från h&m´s nya kosmetik märke Tropical Island.



Hoppas du blir en av deltagarna i tävlingen. :)

2009-04-20 @ 11:31:00
URL: http://annaelisabethlinde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0