På fyllan...

Det mesta lyckas hända på fyllan... det blev bråk, kärleksförklaringar, lyckliga och olyckliga sådana, skitsnack, skönsnack, dans, folk gör bort sig, någon spyr i papperskorgen, någon skiter så det stinker och får alla andra att också vilja spy...


Folk berättar saker de annars skulle hållt för sig själva, men ibland kan det vara bra att veta saker, ibland kan det bli Way too much! Ibland måste man göra personer ledsna, genom att bara vara helt ärlig, men så är det ju annars också, men det blir liksom värre på fyllan!


Sedan ger man löften som man kanske ångrar... litegrann...

När jag vaknade efter i fredags kollar jag på mobilen och på skärmen står det : Träning-Diet!


Oh my! Jag och Sara bestämde oss för att inte äta onyttigt på en månad! Vi liksom lovade varandra! O träna! Herregud ibland är man bra dum?! Jag menar det är ju skitbra! Verkligen, måste ju börja trimma på Beach 09 nu! Hur många gånger har man inte lagt ett sånt löfte redan i år?!


Sedan är det ju inte svinhårt heller, vi får ju dricka högst två gånger i veckan ( kom igen, det är studentskivor och födelsedagar)! Men inget bröd, godis, pasta, eller sådant =) Sen måste vi träna minst 2 ggr i veckan! Right!? För det är ju normalt! Gud, jag som slutat basketen nyss, måste ju träna! :D<3 Mår ju så sjukt mycket bättre då också =) Lite peppad i alla fall! Och bara för ATT! Så åt jag pizza idag... bara för att! Jag får idag =P



Kommentarer
Postat av: Sara

Haha och jag har lyckat proppa i mig kebabtallrik och pizza under dem senaste 24 timmarna :P man måste ju bunkra upp lix!

2009-04-19 @ 19:52:14
URL: http://.brandins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0