Roligt på hemvägen xD

Efter skolan idag som förövrigt gick bra, så gick jag och Jenny till stan... kollade lite och sen drog jag hem innan henne. På bussen sätter jag mig mitt emot en tjej och lite senare kommer en till tjej som sätter sig brevid henne. Hon sitter där och tuggar sitt tuggummi, blåser lite bubblor och helt plötsligt ser jag i ögonvrån hur hon råkar spotta ut tuggummit i knät på tjejen som sitter brevid! xD Haha! Tjejen som nu har tuggummit i knät tar upp det och säger osäkert: -ska jag slänga det?! (-Dum fråga! Ba, nej jag soppar tillbaka det i munnen igen eller vadå? xD) Hahaha! Hon skämndes såå mycket och bad om ursäkt flera gånger om. Hon ser på mitt ansikts uttryck hur jag verkligen kämpar emot att skratta! Sen brister jag! xD Skrattar henne rakt i fejjan den stackaren! xD Jag kunde inte hålla emot! Sen skulle vi av på samma ställe och jag lyckas än en gång skratta högt xD Åh så underbart roligt det var! :D Skriver senare

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan sötis, ville bara önska dig en underbar dag! :)



Kram

/Linnéa

2009-04-21 @ 16:27:00
URL: http://twistandshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0