Smoothie! :D

Hej hopp alla glada:D
(och alla andra också förstås)

Idag var jag hos frissan och fixade min utväxt, det blev bättre iallafall :) Toppade gjorde jag också. Ävem fast hon bara tog litegrann på topparna så känns det så kort! :( Buhu jag vill ha långt hår! :( Men men, fräcsht iallafall... Men känns mycket ljusare också trotts att jag sa att hon bara skulle göra utväxten för att jag har löshår det ska matcha, envisades hon med att göra lite mer på det andra också! :S knasmajja! Aja...

Sitter här med min vanilj/jordgubb/hallon/banan smoothie jag gjorde nyss =) Massa goood :D Beroendeframkallande!

Har fortfarande inte fuskat i min nyttiga månad föresten! 10onde dagen idag :D Alla andra har fuskat! Besviken! Senast var Malin idag när en lärare skulle slänga resten av en prinsesstårta som var över, jag kollade på när hon och Lynnita smaskade i sig godbiten, fy fan vad sugen jag var, men sen drog jag o köpte en mandarin istället! Jag är så jävla bra alltså! ;:D

Imorgon är det Valborg dårå=) Slutar 11.20! Nice ha?
Sedan blir det av till stan på lite ärenden och senare blir det grilla och fest hos Svensson :)
Blir nog nice kan jag tro ;)


Kommentarer
Postat av: Daaaaniela :)

jaaaaa :D jag längtar sjukt mycket! när får du ta bort din?



ja det gör vi :D

2009-04-29 @ 22:27:06
URL: http://blurigt.blogg.se/
Postat av: nina

godnatt! :)

2009-04-29 @ 23:13:12
URL: http://totalflopp.blogg.se/
Postat av: Daaaaniela

ååh okej(: lite otur där att det är efter och inte före. men det är endå värsta snart juuuu :D fett kuuuul! och det kommer bli sjukt kul ikvälll!!! :D

2009-04-30 @ 12:10:23
URL: http://blurigt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0