Söndagshelvete!

Jag behöver nog inte säga mer, jag tror alla förstår att söndag inte är min dag!
Det började inte bra idag när jag inte fick tag på jenny som jobbar! Hur fan skulle det bli med dagens match!? Och jag har äckelhosta, ska jag spela match då? Åååh jag sprang till bussen för att inte svika laget! Som tur var, var bussen försenad och jenny hann ringa o säga att det faktiskt inte blev  någon match!!!!!  Idiotplanering och och ingen jävla kontakt! Är antagligen bara med själv för att inte svika laget känns det som! Vill inte förstöra mer liksom. Men blir bara förbannad!!!!

Jag vill samtidigt som jag inte vill...
       

Neeeiii idag känns det egentligen bara som att jag vill sova enda tills sommarlovet! Men jag ska försöka att göra något bra av den här dagen! Jag ska försöka!
Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0