09.04.20,- måndag, studiedag idag ;D

Japp, då var man hemma igen. :)

Kom hem från Idre i Lördags, satt i bilden sen klockan halv tio var hemma halv fem någonting :/ Fy så jobbigt det var, speciellt när jag var så stressad eftersom att vi skulle till Jonte,..

Efter att vi kommit hem så bar det vidare mot Jonte där lille plutten firade 18år :) Det var kul!
(Se bildern några inlägg nedan..)




Idag ska jag tvätta :/ har inte tvättat sen jag kom hem!
- usch, det är nog bland det tråkigaste man kan göra =/ Men det ska jag ägna lite tid åt idag. Och sen ska jag göra klart max tatuering idag :) ska rita klart den :) Och seeeen.. så ska jag plugga - Bläääää!!
Har ganska mycket att göra men ändå så sitter jag här :/

Juste det får jag heller inte glömma attt skriva; IDAG kör jag också igång med nyttigheterna :)
Har bestämt mig för att hålla igång ordentligt! Ska träna mycket och om jag ska äta någe onyttigt så ska det vara lagom mycket och på en helg dag med det menar jag en Fredag eller Lördag!
Jag hoppas att ni alla håller tummarna för mig, är inte riktigt motiverad, men hoppas på att bli inom kort!:)
Men hjälp mig gärna och bli det yttligare! =)

Tänkte gå till Itrim i dag och höra ifall man skulle kunna få testa en gratis vecka av träning =)
Lite sugen på att börja där är jag :Dså vi får väl se ...

Neh nu ska jag börja med något som är lite mer viktigt en det här...:)

Pússs Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0