09.04.17,- Idre

Mitt liftkort tog slut igår så nu sitter jag i stugan medans de andra är ute i backen, :)
Ganska skönt faktiskt, hade verkligen inte orkat åka idag, är helt slut i kroppen efter all åkning ;)
Snacka om otränad :/ Inte bra de!

När jag inte hade så mycket och göra så ritade jag denna på jonathan, lite konstig vart den om man kollar noga, men annars rätt okej :D



- Tycker attt det är så jävla skönt att jonathans pappa tog med trådlöst internet.
Vad hade jag annars gjort :/ =)



Kommer hem i morgon:D
Längtar faktiskt, idag ska vi på afterski :)
Det ska bli nice!

Haha, märker att jag verkligen inte vet vad jag ska skriva så allt jag skriver blir
så osammanhönagde.. Så därför ska jag avsluta detta inlägg :)<3

Pusss & Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0