09.04.05,- tillbaka blick från helgen..

Suck* har jobbat hela helgen, fast jag varit sjuk, inte bra de!
När jag inte jobbat har jag varit i enhörna med familjen  och älskling, Elr Aaa han ingår ju såklart i familjen!<3

Neh men i alla fall, så började Lördagen med att jag och mamma gick till enhörna :O
- Okej inte exakt hela vägen men nästan till lina stallet i alla fall :) As skönt
solen stekte hela vägen...  Men vart är den nu?:( -vill ha tillbaka den..

hade planerat att ha på mig solbrillorna och uppvikta jeans imorgon juuuh,, :/ men vi får väl se hur det blir med den saken..

- nee, för att gå tillbaka till i lördagen så efter attt vi gått dit gick jag till jobbet, inte kul när det var så härligt väder, och sjuk var jag också hade typ feber och satt i kassan, kankse inte var det bästa men vad ska man göra :/ hade inge val. Ville vara hemma......

Och sen kommer vi till Söndagen, (idag).. Har jag varit helt slut hela dagen, jobbade fram till halv 3 
- okej det var inte så länge men jag klev upp vid halv7. :/ usch*

Och efter idag så lägger jag ner basketen, Orkar fan inte när det är som det är, ska ringa mickis i morgon och säga att jag slutar. Det är så otroligt osäriöst! hatar det ! men men i morgon är det slut på de!


♥˜♥˜♥˜♥˜♥˜♥˜♥˜♥˜♥˜♥˜♥˜♥˜♥˜♥˜♥˜♥˜♥˜♥˜♥˜♥˜♥˜♥˜♥˜♥˜♥˜♥˜♥˜♥˜♥˜♥˜♥˜♥˜♥˜♥


I morgon är det en kort dag i skolan går 2 timmar :D hihi..
Efter det ska jag hem och göra en "Ica distanskurs" och efter det ska jag nog ut och gå lite
och efter det.... plugga* blääää

Har verkligen ingen ork till allt pluggande jag egentligen behöver göra, men man måste juh.

Senare till kvällen ska jag försöka att få med pappa till skopunkten ska köpá ett par
blommiga skor :) som man kan ha nu när det är lite halvdant väder ute :/
Önskar att jag inte skulle behöva använda dom, och bara ha massa fina sommarskor.
Men dom här skorna jag ska köra är en halv blandning av sommar och vår skor, mörka i färgerna
och kan därför användas en dag som denna.. :/ tråkig dag, men då är det kul att ha fina skor i alla fall.

Neeeh nu ska jag hjälpa älskling lite, han behöver hjälp med pluggandet,..

Pusss & Kram
Jenny Lorbeck


Gillar denna bild men, den var nog 100 ggr finare på malins mobil där man såg
hur riktigt blå mina ögon var, ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0