Valborg! Mjaooow :D

Yaay är mega lycklig i hela mig idag! Wiihooweehoo :D

Slutade som sagt 11 idag sen blev det en kortis på stan. Fick med mig en linne/klänning, eller säger man ett klänning/linne? ÄÄh jag bor i södertälje alla pratar som dom gör här xD (ta inte illa upp):P
Och så fick jag med mig en finfin kofta, typ laxrosa! Me liiike! ;)
Och självklart fick jag med mig lite att dricka till ikväll då! Nödvändigt!

Jenny kommer hem snart, då får jag höra hur det har gått för henne! =)
Sen Till Fredrik!
Miijaauuow ;)
Måste fixa grejor till grillningen ikväll!

Ha en bra Valborg alla, imorgon kommer bilder! :)


Kommentarer
Postat av: nina

allt bra med dig idag?? :)



kramis

2009-05-01 @ 11:48:18
URL: http://totalflopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0