07.08.09 Hemma...

Fysatan! Den resan började minst sagt i helvetet! På vägen ner till Skåne fick jag öroninflammation! Var vaken hela den natten och har aldrig kännt sån smärta förrut, helt obeskrivligt. På morgonen sprack trumhinnan och sen fick jag en Penecelinkur! Hade feber och sov nästan hela den veckan bara, nu är jag typ döv på ena örat och så tjuter det i det som tinnutus. Vilket helvete, och nu har jag ont i halsen igen!

De två sista dagarna var vi iallafall ute och åkte runt lite, och så vackert det var!


Yes, som jag sa, jag sov  mest :P

Sen åkte vi längs västkusten så vacker och stannade till lite...


Och kollade på solnedgången ♥




Sista dagen var det oväder, vå åkte upp på höjden, till café Killeröd. Därifrån kunde man se allt! Och över havet där det regnade, tills det kom närmare och tillslut över oss med blixtrar och hela faderullan. Så vackert, men endå så hemskt kraftfullt farligt!♥


Kommentarer
Postat av: Solina

gud vad härligt att sova på en hängmatta:D, de måste jag prova!

2009-08-24 @ 21:59:15
URL: http://solinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0