09.08.17

Jag vet att det var länge sen jag skrev, så jag tänkte passa på :)
Älskade kusin (lotta) kom hit i fredags, mycket roligt.. :)

Vi var hemma hos denize i  fredags och åt kräfter och hade mys, efter det gick  vi ut och skaka rumpa ;) Det blev inte så mycket skaka den kvällen men det var himla roligt! Tack tjejer för en trevlig kväll <3

I lördags vart det utgång igen, haha ;) men med mamma och faster ;) haha
- jo, men det var roligt! Men tråkigt att det inte var mycket folk ute :/ Lördagnatten förljde Benja och Måns med oss hem det blev ett så kallat skrattkalas :) haha konstigt att pappa inte vakna :/ :P

Igår var det en ta det lugnt dag och idag har jag och jonathan varit nere på stan och beställt våra ringar :)
hihi! <3 love

- Nej nu fick jag ett avbrott igen.. Suck* ska till affärn och hyra film nu, puss och kram Jenny <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis Jenny!!! (om d nu e förlovning på gång) ;)

2009-08-19 @ 18:17:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0