09.08.18 Here we go again!

Yes, så var det skolan igen då, känns bra! Konstigt att det kommer ifrån mig att det känns bra med skola, men så är det, iallafall för stunden!

Jag och halva min klass har fått en ny mentor, för att våran har fått en söt liten flicka och är mammaledig. Ganska fräsch var han faktiskt faktiskt... Johan tror jag det var...  hehe :P

Imorgon ska vi gå runt och göra något med klassen och ta foton,.. vettefan vad vi ska göra... men det KAN ju bli kul :P ( Det brukar jag i och för sig säga och det går alltid åt helvete ändå, men hoppet är det sista man har kvar)!

Nu ska jag göra pannkakor till matsäcken imorgon!

Just det, jag gjorde föresten mörka slingor i jennys hår idag. Jenny blev väll så förtjust i sin kusin Lottas hår och ville ha likadant ;) För visst är det snyggt! Och Jennys hår blev fint tycker jag, men skulle dock kanske behövas ett par till. Får nog fixas imorgon i så fall och då får ni också se bilder ;D

Sov gott ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0