09.08.26 Trött som sataaaaaaaaN!

Skolan idag var seg... och har varit förjävligt trött hela dagen och vill egentligen bara sova! Tror pissvädret bidrog en del också! Tog det lungt lite efter skolan...
Men fick inte somna för jag har test i företagsekonomi imorrn! Åh! Har nyss svarat på alla frågorna man ska kunna och nu kommer det svåra... att få in skiten i huvudet också! Ååååaah orkar inte, inte idag!  =(

Så nu får jag väll bara se till att peppa upp mig lite, för vissa saker kommer man helt enkelt inte undan! Och jag tycker ju trots allt om företagsekonomi! Men just bara inte idag...

Ska göra lite vaniljte och ta en till kanelbulle! (ja, läs en till! ;) ). Yum yum! ♥ Det funkar iallafall på mig med mutor! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0