09.08.31 mysiga ensama höst... välkommen!

Då var sista riktiga sommarmånden slut... Det enda bra med hösten är att modet är så himla mysigt och fint! Stora härliga varma koftor, fina stövletter och sjalar! :) Jag gillart! Sen att jag inte riktigt har ekonomin för den garderoben är en annan femma ;) Men det ordnar sig!

Sedan allt mysigt som träder fram bara för årstiden, mysiga fikastunder med varmt gott te! Allt blir bara så mysigt på hösten... fast ensamt om man inte har någon speciell att dela allt mys med...  (förutom vännerna). Jag menar den där aldeles speciella mannen som jag råkar vara utan... om jag ska se något positivt i det kanske det är att jag inte skulle ha tid för en pojkvän nu när jag pluggar sista året på gymnasiet, för då skulle väll antagligen studierna gå åt helvete :P


Idag är jag helvetes förjävla trött! ovanligt? Men skolan gick bra ändå och mitt ekonomiprov! :) Wie wie!
Fick sluta tidigare... om det gills att man fick plugga vart man ville? Göre imorrn ;P Och så ska jag förmodligen köpa koftor imorrn,.. om jag har tur den här gången vill säga...


Puss ♥


Kommentarer
Postat av: s a n n a

Fin bild (:

2009-09-01 @ 14:03:13
URL: http://sannasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0