Ännu en skolstart efter ett sommarlov...

Den sista skolstarten efter ett sista sommarlov rättare sagt! För nu har detta sista sommarlov passerat och imorgon är starten på mitt sista skolår i gymnaiet! Känns lite sorgligt faktiskt. Men jag längtar något otroligt till att få ta ännu mer ansvar, trots att det också betyder att det kommer att bli lite av en kamp, men det klarar jag ju, jag är stark! Jag vill ut och jobba, lära mig mer, flytta hemifrån och ta hand om mig själv. Ha mitt eget, bygga upp och leva nytt!

Något jag velat så länge och det här året kommer att gå fort. 10 månader tills jag tar studenten! Herregud, det är ju ingenting, men samtidigt kan det hända så mycket på den lilla tiden! Vi kommer att göra en resa till Berlin med klassen i höst (: Vi kommer att prova mössor och gå på härliga evenemang. Starta eget företag och designa, skissa och lära! Känns mer som, "hur ska jag hinna med allt"?! Men jag har ingen skolångest ännu, som jag alltid haft! Antagligen för att jag vet att det bara är 10 månader kvar, jag är inte mittemellan längre, jag är nära! Fast, till en ny början, en ny spännande, läskig början! :D och jag ser fram emot den väldigt mycket!



Idag fyller Bebis Minus 1år!


Lilla söta, så underbar! Minus fyller ett år idag! =)
Men den lilla pojken kommer aldrig att bli stor! ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0