Är det inte kött i Falaffeln?

Åh... Skulle dra ut ikväll, men nu känner jag bara att jag inte orkar, trots att det är sista helgen innan skolan börjar. Jag vill, men orkar inte och då brukar det ju skita sig iallafall. Så det kanske är bäst att jag bara stannar hemma. Och efter en vecka i skolan efter sommarlovet kan jag nog lova att nästa helg blir mer uppskattad än ikväll när jag känner mig trött och grinig. Fast det skulle ju också kunna bli helt tvärtom. Men jag skiter i det nu (:

Igår blev en hektisk dag! Vaknade, fixade iordning, ner på stan med Sara och fixa lite olika ärenden. Direkt hem, sen ner med Jenny och Jonis till Södra för att möta Jennys kusin Lotta som var på tåget från gbg. (:

Sedan blev det raka vägen till affärerna för att fixa både det ena och det andra till kvällen.

Det blev en liten kräftskiva på Denizes baksida med flickorna (: Gött var det och mysigt. Sen skulle vi dra ut... Alex var dj på central puben (gillar inte att kalla det cp) så Denize ville gärna titta in där en stund. Och klockan tickade iväg tills vi kom iväg dit och vidare till nästa ställe var det stängningsdags på nästan när vi kommit in. Men träffade en del roligt folk må jag säga (: Så skratta det fick jag göra! Mysigt folk det där (:

Och inte viste jag att falaffel var en vegetarisk rätt inte.... så jag blev lite dumförklarad, men det ändrades till att jag visst inte var dum i huvudet eftersom att det inte bara var jag som faktiskt trodde att det var kött i fallafeln! ><


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0