Första Augusti... shottar och tablettmissbruk!

Det är redan Augusti, mer vinter än sommar... försöker att vara positiv, men så visar tempen 38,1...feber... tröttnar på skiten, jag orkar ju ingenting!

Imorrn drar jag till Skåneland med familjen i en vecka, en bilresa på cirkus 6 timmar med raster och så, kunde ju inte bli bättre va?!
-.-  Vädret ser helt efterblivet ut där den veckan också, whoop! halleluja och great! Hoppas jag inte drar med er ner i min djupa dal av depression! :P

Måste packa snart, åååå orkar inte... jag packade ju precis upp allt efter Bulgarienresan! Kunde vi inte stannat där i två veckor till eller så?! Eller kunde inte solen skina nu här hemma hela tiden, åtminstone tills skolan börjar, för den lilla bränna jag fick vill inte stanna kvar :( Och jag behöver D-vitamin!

Äääee! Mer tablettmissbruk, och lite shotts bestående av hostmedicin tack! Det står först på packlistan! :D Mmm! Känner mig redan mycket, mycket bättre!

Ge mig Kuckelimuckmedicin! ><


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0