Att vara kär är ju underbart, ♥ Men det kan ju också vara jobbigt!

I Fredags åkte jag på fotbollscup med lillebror kom hem igår vid 23 tiden, och självklart ville jag hem till älskling så fort som möjligt, så jag åkte dit. Både han och jag var trötta men jätte glada för att se varandra, vi pratade en stund och strax därpå la vi oss. Tidigt morgonen efter åkte han till växsjö för att ha ett möte men hans nya klass på distans.

Eftersom att jag är så jävla seg på att reagera ,så han jag knappt fatta att jag var hemma med honom innan han skulle åka igen :(

Han kommer hem i morgon men det har verkligen varit as tufft!
Mår verkligen inge bra utan honom!
Det känns skönt att veta att man börjar bli vuxen! Att man kan bestämma saker helt själv.

Jag  och min älskling har varit tillsammans i 4år i December, tiden har gått fort och underbar har den varit, och självklart kommer den att fortsätta att vara det! Men för att komma till saken...

Nu den 14 sep ska jag och älskling förlova oss, något  jag ser jätte mycket fram emot! Och om ett år är det dags att flytta hemifrån, något som jag verkligen, verkligen längtar efter! Jag glömde att nämna att man där emellan också borde ha skaffat körkort, och det är ju något jag också redan gjort. :) Vad gör man när man flyttat hem ifrån ?
 - Man lever livet och njuter av varje sekund! Och några år senare vill man börja skaffa familj :/  :)

Det jag menar är att allt går så fort, och allt man drömmer om är så nära!
Jag är ett stort steg närmare min dröm!
Jag har min drömprins jag alltid drömt om!
Jag har körkort,
Jag har en helt underbar familj,
helt underbara vänner, Mmm jag har verkligen allt som behövs för att vara lycklig!

Om det är något som jag skulle vilja ha mer utav är det ju självklart pengar,
 men vem vill inte ha det?..
jag träffade en tjej i helgen (på fotbollscupen) som lärt mig att se på saker från ett annat håll. Att uppskatta det man har! Det är otroligt hur lite man uppskattar saker nu för tiden!

Hon berättade för mig hur länge hon hade önskat sig ett äpple innan hon fick det, och hur lycklig
hon var för det äpplet hon fick! 


- Aaa, tänk om alla vore som henne och uppskattade allt mer!




Kommentarer
Postat av: malin

Åh vad fint gumman ♥

Kärleken kan vara jobbig, men på ett positivt sätt, precis som du har det :)

Du har en sån tur skruttan!♥

2009-08-24 @ 22:25:58
URL: http://lowski.blogg.se/
Postat av: estetmina.blogg.se

Grattis till den blivande förlovningen! :)



Och det var en mycket klok tjej du mötte ^^

2009-08-25 @ 00:09:17
URL: http://estetmina.blogg.se/
Postat av: laila

Godnatt :)

2009-08-25 @ 02:39:04
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: Hanan

Kärlek är inte lätt :) klokt va? haha

2009-08-25 @ 02:57:19
URL: http://hananali.blogg.se/
Postat av: Mikaela O

4 år? Shitt! ;O

2009-08-25 @ 03:02:06
URL: http://mikz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0