absolutely fantastic

Igår var verkligen en lyckad kväll damer och herrar ;D Fiifan! Kön var där emot inte så lyckad, men vi kom ju in till sist! :) Haha som så många andra kvällar... alla olika folk, och allt hände... skandaler, folk som skämmer ut sig, sköna folk, kända folk, dumma folk, skvaller, transor  osvosv... Men kvällen var hur som helst grym! :) Vi träffade kändisfrisören Bobby och tog kort med honom xD Så där hamnade jag väll direkt i katerorin "folk som skämmer ut sig"?! Men vad gör man inte med lite alkohol i kroppen heeheehee:P Idag har jag straffats med en förkylning... Jävla piss helvete! Jag har inte tränat sen i måndags och nu kan jag inte träna imorrn heller! Sug!

HAHA! fick en flash back från igår! Fan vad folk är dumma! Pinsamma, folk som aldrig förändras alltså! hahaha!

Puss
Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0