ÄckelTälje! Mord, rån, rån...

MORD igår och ett rån på skepparns, Nyss var jag själv vittne till ett rånförsök i Ellbe i Brunnsäns centrum!! Han stog i första kassan och jag i sissta, jag ser en svartklädd kille med rånarluva men fattar inte... sen ser jag att han har fetaste geväret!!! O  jag nästan viskar till han i kassan, han har ett gevär! killen i kassan larmar och en gubbe i kassan brevid bufflar ner rånaren plus 8 pers till på honom precis efter! Wiho! Ett dumhuvud taget i tokstaden! Hoppas att det var samma som kom undan från rånet igår! Hoppas! Fett skaig ett tag där alltså!

SOM jag ska igår! JAG DRAR SÅ FORT JAG KAN... om jag kommer så långt!

Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0