Idag är jag allt negativt man kan vara...


Det började redan vid sex tiden imorse av att jag hör ambulans och polis yra runt någonstans... Det visade sig vara en psykiskt sjuk kille som mördat sin mamma (i Brunnsäns centrum) efter att han inte fått hjälp hos psykvården... HUR jävla!!!!!!! Om det gått så långt att man själv söker hjälp för något sådant är det illa! Jävligt illa, och två ställen tackade nej till honom... han fick ingen hjälp!!! :( Det får inte vara såhär... det finns inget här som gör att jag kan känna mig trygg, jag sticker så fort jag kan, om jag kommer så långt alls över huvud taget...

Sen annat och tandläkaren... ska dit imorrn igen.. kul... ALLA gör fel! ALLT exakt allt har varit fel idag! Och så är jag förvirrad. Jag försöker hela tiden vara rätt för alla... det är så svårt, att jag alltid är mittemellan. Men någon måste ju ha den platsen också...

JÄVLA DAG ALLTSÅ! Jag orkar inte mer nu, det är inte mitt fel. GODNATT!
Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0