Jag är en "minusare"

yepp! Jag och Jenny snackade om att hon tyckte det var läskigt att köra "40 plusare" hem från en 40års fest nu på lördag när Jennys pappa avbryter med "ni är ju fan bara "minusare". Haha det känns bra att vara minusare tycker jag! ;D För jag vet ju att jag snart ändå kommer att vara den där läskiga 40 plusaren ;P haha!

Nee, är superdupermegaövertrött just nu! Har pluggat som en sate hela kvällen med jenny till ett prov i företagsekonomi imorrn så jag hoppas att det ska gå bra :)

En annan vann 48 000kr på lotto idag. Antingen får jag skylla mig själv att jag inte håller på med sånt och inte kan vinna... aa eller förlora pengar på det. Eller så är jag glad för honom, men fortfarande galet avundsjuk! Jag är nog lite av varje, mest glad... och avundsjuk ;)

Godnatt♥
Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0