Jag önskar och så blir det

Helooheloohelloo

Vaknade med jordens huvudvärk, men nu är den borta ! :D Det snöar ute, precis som jag önskade mig! Nu hoppas jag att önskningen håller i sig åtmonstone till annandagen, eller att det snöar lite på julafton sådär som de flesta önskar :)


Snart blir det Ikea med jenny och Malin :) Får se om jag httar någon julklapp att lägga till i julklappssäcken :) Önskar att den här veckan går fort nu för jullovet är mer efterlängat än sångonsin! Jag vill bara mysa ner mig och ha sovmorgon lääänge, gå upp utvilad och baka knäck och kola, åka plastpåse i ragnhildsborgsbacken och vara galen, dricka varm glögg och mysa framför kalleankas jul (anna anka och tv3 ska försöka slå svt kalle ankasjul! Hon borde skämmas! INGEN kollar okej? Vi kan kolla på internet dagen efter!!!!! Lite vett får man ha!)! Vara tomtemor och öppna fina julklappar, ge bort julklappar och se alla glada miner :) Festa galet på annandagen och dricka skumpa vara glittrig på nyår med de mest älskade och underbara vänner man kan ha!♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0