micron brinner...

Mitt hår luktar brandrök =( Ibland går det dåligt för de bästa också...

Jag provade på att experimentera lite i köket idag, det gick ju mindre bra ...
Knäcken blev lite för mjuk och så kom jag på den brillianta idén att jag kunde sätta in en i micron och se hur det blev, har ju gjort microknäck förrut liksom (a) Haha, det tog bara några sekunder och sen såg jag grå rök bolma ur micron xD Herregud! STÄNG DÖRREN skriker jag till min bror som springer ut till ytterdörren och inte fattar någonting! KÖKSDÖRREN FÖRIHELVETE!!! Sen flyger jag på dörren öppnar köksfönstret och kastar ut tallriken med den lilla svarta rykande knäcken... Det luktar förjävligt hemma nu, som att hela köket brunnit ner... men det var bara min lilla, lilla knäck och lilla dumma jag som orsakade detta xD Jag tänker nog en gång extra nästa gång! :P

Förutom att bränna saker har jag tränat idag och varit i skolan såklart... På fredag blir det äntligen jullov! =D Wiho! :)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0