Om kvällen var grym är det värt om man mår lite sämre dagen efter!

Ne nu har jag låtit er lida för mycket av att jag inte uppdaterat...
Har egentligen inget speciellt att skriva. Förrutom att igår blev en GRYM spontan utgång! :D Med Malin och Tommy :) Väcktes aldelses för tidigt imorse och skulle åka bort. Nu sitter kaffet bättre än någonsin.

Jag har nu också kommit fram till att man faktiskt drömmer konstigt på fyllan! Yepp! Så nu vet ni det.
Skulle blivit bio ikväll, (New moon) men jag orkar verkligen inte, och att de tagit bort biosalongen här i tälje suger ju ap rumpa och bidrog också till att jag inte orkade. Sen måste jag ha alla mina pengar jag har kvar till julklappar! För imorrn ska det julhandlas minsann! :)

Jag har förresten fått en ny favorit i silkesdroppar !



Finns nu billigare än vanligt på Elitesse tror jag salongen heter. Bara 139kr :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0