Sometimes I feel so full of love It just comes spilling out


Idag är en ganska bra dag.

Fick mycket sagt och gjort i skolan :)
Wiho! Vårat företag kommer bli nedrans bra alltså! Glad, glad, glad tjej!

Ska klippa mig snart och sen gå en långpromenad med en vän =)

Herregud, idag blev det minst sagt pinsam tystnad!
På bussen hem från skolan sätter sig en gammal klasskompis brevid mig på bussen, men jag tror inte han såg att det var jag förens han satte sig och jag sa hej.. han kollar på mig konstigt samtidigt som jag säger "är allt bra"? .. "bra själv?" " Jo bra"... sedan total tystnad och det kändes som att hela min talförmåga hade rymt någon annanstans! FYfan! Det händer inte... aja hans talförmåga hade antagligen också rymt! hehehe...

I helgen har jag planerat att köpa juklappar :)
Lite konstigt faktiskt, men igår fick jag lite julkänsla trots allt! ^^ Myspys!


Puss
M


Kommentarer
Postat av: Walentin

kommer du fram till något vettigt då? ;P

kollar runt lite ;)

Kram

2009-12-01 @ 17:01:09
URL: http://walentin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0