09.07.02 sommar sommar sommar!


Vi drog till Farstanäs camping igår, grillade o mös med lite folk =)
Några stannade kvar och tältade, inte riktigt min grej, men det var massa mys där, så hade kunnat tänka mig att stanna trots det och att myggen var olidliga! tack o lov för myggmedel! =D


Saras kött såg äckligt ut, blääe, fast det var nog gött ;D


Mys, mys^^






När solen hade gått ner åkte några av oss hem :) Skönt o sova i sin egen säng iallafall :)
Inte på hård mark med mygg och småkryp hehe =P


GullJenny =)


EgoMalin =P


Miiieeyaao.... Blev inget nattbad ändå, men det gör inte så myket :)

Idag blev det stranden med Malin, så skönt, men jag tror jag är bränd :P Färg har jag iallafall fått =) Woope =D
Ikväll blir det bio, Ice age 3 såklart, med Malin och Sara<3

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0