09.07.05 Vad fort det går!


Satan, bara 16 dagar kvar till Bulgarienresan! =D
Och så fort det går, lovdagarna bara flyger förbi, läskigt!

Känns bra för att jag vill till Bullen nuuuu, men mindre bra för att jag inte vill börja
plugga igen... För det närmar ju sig också på samma gång...
Fyskäms på mig! Att jag ens vågar tänka på skolan! ><

Träning ikväll! Förjävligt trött och seg för att värdret är mongo!
Jäkla åskväder så mitt huvud vill gräva ner sig och försvinna ett tag...

Jag har lust att klaga på alla mina småbekymmer... men jag är till och med för trött för det, så jag låter väll bli^^
Så hörs vi en annan dag!

Vet ni vad, jag ska tamefan städa idag!
Då brukar jag må bättre sen^^




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0