09.07.09 Pisspotta!

Fyfaaaan för att solen inte vill titta fram! Fyfaaan för att min bränna försvinner så fort! =( Fyfaaan för att jag blir så trött och deprimerad av vädrethelvetet!

Men bara 12 dagar kvar till Sunny Beach! Whoop whoop! =D

Vi gjorde en lista några stycken som ska dit, på vem vi tror kommer bli brunsat/vitast/fullast/mest bakis/mest partypingla/vem som kommer komma bort och så vidare ;D Får se hur bra den stämmer när allt är bevisat =D Hehe!


Började förmiddagen med lite gym med Blees =)
Ska snart till stan med Jenny, hon ska växla penar för hon åker ju till Gotland på lördag o kommer hem nån dag före vi åker bara=) Så ska jag kirra present till min kusin som fyller 19 imorrn, så ska det firas imorgon! =D

Och en sak är jag glad för! Fickpengarna till resan räcker! Whoop! Tack vare min pengasamling jag räknade nyss! I bara enkronor och femtioöringar xD haha men blev pretty much =D skulle nog räckt utan dem också men för säkerhetsskull liksom =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0