09.07.13 Sliten!

Ojoj, dålig uppdatering! Jag vet. Men helgen har vart full..bokad :P

Firade kusinen i fredags = Fest!
Träffade skönt folk jag inte sett på ett tag i lördags hos Brandin = fest!
och varför inte festa till det litegrann och vara uppe hela söndagen också?:P

Ja fyfan livet är för kort för att sova bort för mycket av det! =D Men nu är jag fan sliten, blev inte mycket sömn inatt, eller ingen i natt faktiskt =P Vi kom hem till Brandin halv 9 imorse, och fick bli bara några timmars sömn, för jag ville upp o sola =D

Men helgen var varit nice faktiskt! Massa härlig! Mindre härligt var att en -först jättegullig katt som spann hos mig helt plötsligt fick ryck och hängde runt min arm som en... aa galen katt? Haha dumma katt =( Massa sår =( Men men...

Blir nog nanna kudden snart alltså så seeeg som jag är!

Natti♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0