09.07.18 Mihiwiiiiiiii! =D

Börjar bli massa pepp inför resan... lite nervig sådär alldeles lagom! Wiiieeho! =D
3 dagar kvar!!!

Jag blandar ihop dagarna! Kommer inte riktigt ihåg vilken som är vad, vad som hände när och sådär... okej, jag antar att jag bara är virrig som vanligt! =P Men igår var jag iallafall ute, drog till Metro, fräscht ställe, fast med dålig planering... , gillade det iallafall och hursomhelst, fanns ju en del snyggt folk, fast som vanligt mest TRATTAR! hahaha! Men jag hade roligt, trots att donken var bäst i natt! Så blir det ibland! Hiihi!

La oss halv 6 imorse och vaknade för tidigt, kunde inte sova!? :S Sara och Hanna sov till 4a suck på tröttnötterna =D

Ikväll blir det bara att ta det lungt! Fick nyss lite panik av att jag inte ens tänkt på att packa! Slängde in smutstvätt i maskinen! Ringde farmor för jag har ingen resväska! Och så måste jag skriva ut biljetterna också! och köpa att par saker till jag måste ha med mig! Men ingen panik, förutom alla pengar som bara försvinner, vart tar dom vägen?!:=P Mihiiiiwii ><

nej nu måste jag fixa lite o äta glass =P mohaha =D


3 dagar kvar!  Hoppas man inte kommer tillbaka med svininfluensan bara =P


Kommentarer
Postat av: N O E S C A P E

Härlig bild :D

2009-07-22 @ 15:22:45
URL: http://noescape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0