09.07.31 Lite onödigt babbel?

Ligger i sängen, som jag gjort mest hela dagen... har läst ut boken : Om jag kunde drömma, av Stephenie Meyer, den första Twilight boken. Började igårkväll och kunde knappt slita mig ifrån den, men febern gjorde mig så trött trots alla tabletter, så jag fick motvilligt lägga den åt sidan... men den var verkligen bra och jag ska ta med mig den andra och kanske tredje boken till Skåne som jag åker till på Söndag med familjen. var där förra året också, på samma ställe. Verkligen jättefint. Men just nu känner jag bara att jag vill vara hemma faktiskt, men det kan ju också bero på att jag är sjuk...


Ja... har väll inget direkt att berätta känner jag, förutom att jag känner mig deprimerad över att jag är sjuk, nu! Det är ju fredag och jag ville ut och fira en vän som fyller 18 idag ju! Dra på festhumöret, trots en veckas fest i Bulgarien. Eller så är det bara så att jag vill ut, göra nånting annat än att bara,... vara, typ... för jag är ju en sån person som alltid måste vara sysselsatt med något och alltid vill ha någonting på gång.... Antar att jag någongång kommer att gå in i väggen, när det blir för mycket, så har det nästintill vart förut. Innan lovet, och nu påminns jag om att det här är mitt sista sommarlov! :(  Och fan för att vara sjuk, NU! Fast passar det nångång egentligen?


Vad babblar jag om?!
Antar att jag är för trött....
Godnatt!
// Blinkovski


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0