11 juli,. Gotland inatt :)

- Ja, det har blivit ett uppehåll med skrivandet, och ännu längre kommer det att bli.. :/ Tyvär!
 
Om några timmar begär jag mig till gotland :) Så det blir ett långt uppehåll med skrivandet :/
Och efter det kommer jag hem, och är hemma i ungefär 2 dagar sen drar det vidare till Sunny beach! :)
Wooopiiee! 
 
Ska ha med mig kameran, som man kan koppla direkt till datan så det är möjligt att det kommer
in några bilder under veckan! :)

Men ha det gött alla, så hörs vi!!

P.S Jag älskar dig Josefin Sterky ♥

PUSSS KRAM
jenny Lorbeck


 


Kommentarer
Postat av: Josefin

Jag älskar dig också hjärtat <3

2009-07-18 @ 18:53:34
URL: http://Josefinst.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0