Älskar dig ...

Älskar dig så otroligt mycket!
Önskar att det fanns ord som kunde beskriva för dig, hur mycket du betyder för mig<3
05.12.14 <3

v=YyBEVP7NFY4alt="" />



skälen till varför jag älskar dig..

1. För att du är världens underbaraste! Visst du skulle ju kunna vara lite mer romantisk ;) hihi.

2. För att du är så söt när du vet att du har fel men vägrar att erkänna det.

3. För att du är den snyggaste killen jag sätt!

4. För att du har en så jäv*a sexig mage!

5. För att du är så himla gullig i ditt skägg
(strå)
 
6. För att du är så jävla SKÖN! ;)

7. För att du har ett sånt där härligt självförtroende jag inte trodde någon kunde ha!

8. För att du sjunger så bra i duschen :)

9. För att du hellre myser med mig istället för att städa (
även om du ibland borde göra tvärtom)

10. För att du blir sur om du inte kan sitta bredvid mig vid matbordet :)



Aaa, älskling! Det finns 10000000.... Skäl till varför jag älskar dig!
Hoppas att du fått en liten blick av vad jag älskar, DIG
!


Love/ Jenny

Kommentarer
Postat av: Malin syrran

Aaw^^ så fint! Får ju tårar i ögonen! Ni är så fina<3

2009-07-04 @ 17:39:22
URL: http://lowski.blogg.se/
Postat av: victor

Hej! Är du intresserad av en konsert biljett till britney spears den 13/7? Jag har en parkett plats, är du intresserad? Hör gärna av dig. [email protected]

2009-07-04 @ 22:34:16
URL: http://juliatufvesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0