Jävla fanskap!

Pallar verkligen INTE att vara sjuk nu! Kom igeeeeeen vad har jag gjort för att förtjäna allt detta lidande?!
Seriöst, jag är sjukt trött all the time! Hostar en massa också och nyser och har ont överallt och bara klagar! Jävla feber och sen fryser jag som en liten gnubebis emellanåt.... jag vill inte vara en frysande gnubebis med massa lidande!

Någon som har lust att byta? Näe, tänkte väll det. Men jag är inte ensam, och jag hoppas som fan att det inte är den jävla svininfluensan, trots att jag har alla symptom... det är väll bara det som fattas, att få det konstatarat! Vilket jag inte kommer att få eftersom att dom inte bryr sig om att ta prover på folk med symptom på det längre! Idioter!

Får helt enkelt stanna inne och offra mig för befolkningen för att inte smitta andra... ligga hemma och ruttna och faktiskt tycka synd om mig själv, bara klaga, tråka och tjocka mig.... eller så skulle jag kunna gå ut imorgon, göra mitt bästa för att smitta så många som möjligt för att inte känna mig så ensam om det, trots att fler har det.... typ skadeglädje, gud så elaka tankar jag har mohahaha! Men jag har liksom inget bättre för mig! Så dumt också att jag inte kunde tappat matlusten också, så nu sitter jag bara och småäter hela tiden, eller snarare storäter? Jag kommer att bli fet....

Livet är inte alltid lätt...
Nu ska jag knarka tabletter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0